PANOS BRUGGE

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 13 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Panos Brugge. Meer weten? Ontdek meer

12 sep 2024 om 14:26 Onvoldoende uitgebakken
1 sep 2024 om 17:33 It took nearly 2 hours for my sandwich to arrive after being paying 10 euros for a sandwich with specifications not to add eggs it still had eggs and it’s unpleasant to dive in with my hands at work to take the eggs out and the taste still remains
6 jun 2024 om 18:41 Hele vriendelijke levering. Er waren geen rijsttaartjes meer en Panos heeft gratis gecompenseerd met andere gebakjes. Dito cola zero.
1 jun 2024 om 16:38 Helaas bij levering ontbraken er 2 broodjes. Naar panos zelf gebeld en kregen als antwoord: we zijn die broodjes vergeten regel het maar met take away. Alles behalve klantvriendelijk. Dus we willen ons geld terug alsook een compensatie
27 mei 2024 om 17:34 Zeer vriendelijke bezorger en mooi op tijd. Voor vergadering zaken besteld en smaak viel tegen
17 mei 2024 om 13:18 Broodje prepare besteld helaas martino gekregen.
19 mrt 2024 om 15:21 Ik had bezorgtijd 13u15 aangeduid maar hij kwam al aan om 12u50. Ik zat nog in de les waardoor ik niet meteen wegkon. De bezorger belde me en was boos terwijl ik duidelijk had vermeld dat het pas dan kon. Flaguette was soppig.
8 feb 2024 om 18:44 Snelle service en vriendelijke rider Groot gebakje
6 feb 2024 om 10:53 broodje was niet lang genoeg gebakken, was ook geen echt panini broodje, maar meer een baquette die eventjes in de grill heeft gezeten en maar langs 1 kant gegrild, die kant was goed, de andere was soppig
5 feb 2024 om 13:13 Broodjes waren oké, maar zeg niet dat het 20 minuten gaat duren als het uiteindelijk meer dan een uur duurt. Tijd werd ook niet aangepast en er kwamen geen updates. Heel vervelend.
11 sep 2023 om 19:51 Men beloofde het eten in 25 min, werd een uur. Was toen niet meer thuis. En bereikbaarheid ramp : enkel mail !?!?
31 jul 2023 om 17:50 Bestelling was op tijd zoals ze gezegd hadden